Alla inlägg under juli 2013

Av Diana Strandberg - 19 juli 2013 12:15

Ja då var man hemma å har börjar sin semester..
Idag blir en riktig slappe dag förutom att det ska tvättas senare idag så Honey har kläder med sig till Sthlm.... Nästa veck så blir det ensamt hemma men det ska bli skönt eftersom det behövs det oxå.
Min moster har oxå semester nästa veck så jag hade tänk fördriva tiden i stallet med henne så dagarna flyter på lite bättre.

För övrigt så går allt precis som det ska göra. Praktiken den är slut nu den siste augusti å sen så blev jag anställd som säsongs arbetare fram till december med lön. Det bästa är att jag fick AF till att betala mitt truck kort som jag ska hinna ta innan året är slut. En hel vecka på LERNIA för att ta kortet men skit i det för det som är viktigt är bara att jag klarar av det..... Allt känns så jäkla bra nu när allt flyter på som det ska gör å på rätt håll iaf.
Honey har fått nått att göra om dagarna han oxå så nu är vi två som jobbar å han har ett jobb igen.

Just nu så e jag tom i huvudet på meningar å ord så jag lägger ner mitt skrivande för stunden men återkommer snart igen med lite mer infon å annat gott...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Gästbok

Glöm inte att lämna en fot i gästboken  

Benene


Ovido - Quiz & Flashcards