Alla inlägg under juni 2013

Av Diana Strandberg - 13 juni 2013 15:00

Jag vet att jag inte har varit jädrans duktig på att uppdatera min blogg men det kan bli så när man jobbar hela dagen å sen när man kommer hem så orkar man inte sitta å bara skriva! Idag så är jag tyvärr hemma får jobb då jag har fått en MEGA vagel i ögat som ser ut som om jag har fått på flabben å sen så mår inte mitt knä alls så bra som det borde! Men inte hänger jag läpp för det eftersom jag har en del annat att fixa här hemma. Lite trist bara att det inte blev fint väder idag......men efter regn så kommer solsken!

För övrigt så kan jag väl berätta att jag mår bra å allt flyter på som det ska göra.....men jag är lite olycklig då jag har gått upp i vikt å trivs i min kropp länge men så är det när man tuggar i sig en massa godis å annat onyttigt som kroppen inte alls behöver. Jag tror det kan bero på att just nu så är jag i en period i mitt liv där saker är lite tradiga att ha å göra med eller att visa delar inte blir sommar hade tänkt mig. Vill tyvärr inte gå in på detaljer men det finns en del som är som det inte borde vara å det gör mig så besviken å ledsen plus att jag ibland sätter min egen ribba för högt! Vissa dagar så blir jag nästan lite rädd för mig själv då mitt humör bara försvinner å den hemska bitchen kommer fram....... Men nog om det nu!

Nu har jag jobbat på Panduro Hobby sen den 31 oktober förra året å tyvärr så blir det nog inte mer än till den siste augusti då dom inte kan anställa mer folk?. Jag har träffat hur många underbara människor på Panduro å jag tycker att det ska bli jätte trist att behöva sluta där snart. Min värsta rädsla är att behöva gå hemma igen i väntan på en praktik eller ett nytt jobb. Jag kommer att bli helt knäpp i bollen då ska ni veta. Jag som alltid har setts som jobbskygg å inte velat jobba har chockat MÅNGA bekanta genom att berätta hur mycket jag trivs på jobb å med min uppgifter. Nu så är jag tyvärr ledig en dag i veckan för att fixa till mitt CV å mitt personliga brev då jag måste börja söka arbete igen*suck*?! Helst så vill jag ju jobba med det som jag gör nu inom lager/paketering men jag kan även böja mig till det jag arbetade med först som är inom café/resturang/servitris men jag gillar detta fysiska arbeta där du är igång hela dagen å sitter knappt stilla.

Mitt mål just nu är att bli självförsörjande å slita att behöva lämna in papper en gång i månaden för att kunna överleva månaden.
Jag vill kunna spara å jag vill kunna göra sånt som jag inte har kunnat unna min familj innan jag vill kunna visa alla dom där negativa pajasarna att jag kan faktiskt oxå ändra på mitt liv till det bättre än vad det har varit dom senaste 7 åren.
Det första var definitivt att bli drogfri å att träffa världens underbaraste man som kunde visa mig att livet det handlar om så mycket mer än allt det där mörka å trista. Jag mår till å med så bra att jag har börjat brinna för min gamla hobby igen......HÄSTAR.....jag skulle vilja hitta en som vill ha en medryttare några ggr i veckan eller som vill dela på hälften av uppgifterna. Det är inte så lätt men jag vägrar att ge upp min största dröm även om det finns dom som tycker det ät tramsigt! Fuck Them!!!! Som jag fick hör för ett tag sedan: DIANA YOLO....... BARA GÖR DET DU VILL Å KÄNNR FÖR!!!!!!!
Nä nu har jag skrivet en del som förklarar min vardag å vart jag står just nu i mitt liv å lite utav mina mål så ha ett trevligt slut på denna veckan å en trevlig helg om vi inte hörs innan.

XOXO Didi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Gästbok

Glöm inte att lämna en fot i gästboken  

Benene


Ovido - Quiz & Flashcards