Alla inlägg under september 2012

Av Diana Strandberg - 26 september 2012 08:32

Idag så har jag haft god tid på mig på morgonen. Har till och med hunnit dammsuga lite snabbt å gett alla hundarna mat å vatten å snart ska jag till ICA för att bli hämtade så jag kan åka till jobb å fortsätta med min underbara överraskning till mina barn.
Detta får bli ett kort inlägg nu innan jag går så får vi se om jag hinner mer sen när jag kommit hem igen.
Have a nice day!!!

Av Diana Strandberg - 19 september 2012 13:03

Ja då fick vi i köket sluta tidigare idag pga personalen skulle ha möte. Å jag som var så ordentlig å tog med mig lunchen hemifrån idag. Det kändes ganska så meningslöst men skit i det för jag kan äta dem hemma istället.
Nu är det ganska så kallt på morgonen eftersom hösten är på väg å idag så var det ju mindre trevligt på förmiddagen med en massa regn men sån tur var så kom ju solen fram en stund nu. Tycker ganska så synd om alla dom som får jobba ute i såna tradiga väderlekar!!! För övrigt så trivs jag väldigt mycket med att jobba i köket trots att det är min sista vecka. Nästa vecka ska jag vara i den grafiska verkstaden så det kommer att bli spännande........alltid kul med nya utmaningar!!!
Nu ska jag hålla långhelg eftersom jag inte ska jobba imorgon eller på torsdag. Dagiset är stängt så jag får vara hemma med barnen för jag kunde inte hitta barnvakt. Men de e inget jag gråter över för i morgon så hade jag tänkt att åka med barnen å handla present till min stora pojke som fyllde 9 år i måndags. Sen så hittar vi alltid på något att göra under dagen.

Av Diana Strandberg - 18 september 2012 16:45

Igår blev det ett kort inlägg å då glömde jag att lägga upp en bild på barnens å mitt lilla verk i sandlådan.
Vi byggde ett STENBERG så bilarna kunde köra runt om. Det var så härligt väder ute ju så vi satte oss i sandlådan nån timme å bara byggde en massa sandslott och vägar till bilarna.

Av Diana Strandberg - 17 september 2012 16:31

När denna dagen är slut så kan jag med stolthet säga att jag har varit helt nöjd med vad denna dagen har gett mig. Morgonen gick helt smärtfri plus att jag hade 20min att slå dö på innan jag skulle börja jobba kl:9.00. Barnen var helt exemplariska i morse så jag blev på ett strålande humör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Gästbok

Glöm inte att lämna en fot i gästboken  

Benene


Ovido - Quiz & Flashcards