Alla inlägg under juli 2012

Av Diana Strandberg - 30 juli 2012 09:44

Då var semestern slut ifrån dagis så de var bara till att bita i de sura äpplet i morse å stiga upp för att fixa till kidsen innan vi skulle ner till dagiset som Nellie har längtat så efter...... Sen fick jag lämna hundarna för att åla en sväng till Oxie å ta en kopp kaffe med barnens farfar som jag inte har träffat på ett tag sen får vi se bad resten av dagen har att komma med.
Ha en trevlig måndag på er!

Av Diana Strandberg - 29 juli 2012 13:59

Vaknade sent idag så de var bara till att gå upp å ta hundarna på en kiss sen upp å fixa frukost till barnen.
När jag kom upp igen så hade Micke redan fixat fram frukosten till barnen innan han skulle iväg. Tänkte att jag skulle få hem till mamma så vi kunde gå ut med barnen en sväng på gården men de började ju regna så de sket sig.
Nellie,Neyo å Zack är hyper idag plus att dom stimmar ju värre än 20 dagisbarn. Mamma ska vara glad att hon inte var inne när dom gick loss i hennes soffa!!!
Dom hoppade å åkte kana som om de vore en klätterställning.......jag väntade bara på att någon skulle slå sig i marmorbordet men dom klarade sig. Nu fick dom lite dricka å sitter STILLA i soffan å tittar på Disney Junior.
De e en sån hemsk värme idag med. Man blir ju helt jävla klibbig av att bara sitta stilla.
Ska bli skönt att lämna barnen på dagis i morgon så man kan få tvättat lite å städat. Måste få lite ordning hemma efter denna veckan.
Nä nu ska ja ner till ica å handla nått gott medans barnen sitter stilla.
Ha en trevlig söndag på er alla.

Av Diana Strandberg - 20 juli 2012 21:53

Det blev en lugn dag idag!
Gick hem till mamma en sväng på förmiddagen å busade lite med Zack innan han skulle sova middag. Sen blev de bort till Coop en sväng å slösa lite pengar innan jag skulle bygga mina naglar.
Mötte upp E på vägen för att hämta ett kuvert till Nellie sen vidare till Emma för att fixa dom efterlängtade naglarna.
Elena kom oxå upp en sväng å vi snacka om bla händelsen igår om en kvinna som blev knivskuren vid tunneln. Vilken grej alltså! Jag kan inte fatta att folk kan sjuka så jävla lågt att man ger sig på mamman till sin barn å sen dessutom lämnar mamman blödande med spädbarnet ensam i vagnen! De e SJUKT!!!!
Sen satt jag kvar en stund å snackade om annat. Men jag är super nöjd med naglarna å älskar min lilla Hello Kitty på mitt ringfinger.
Nu väntar jag på mamma så jag kan gå hem till frugan en sväng å hålla hem e lite sällskap innan man ska gå hem.
Nä nog för idag så ha en trevlig fredag på er!
Kramizar Didi

Av Diana Strandberg - 19 juli 2012 18:21

Ja vad ska man säga mer än att jag har försökt på alla möjliga sätt att finnas där för er så som ni fanns för mig en gång i tiden.

Börjar iaf sakna kidsen lite nu men dom kommer nog på söndag så jag kan få gosa med dom.

Tänk så mycket livet har att ge en bara man är i rätt balans.
Blää jag känner inte för att blogga så mycket idag utan ska göra annat så vi ses snart igen.

Av Diana Strandberg - 19 juli 2012 18:04

Till er som inte har mitt gäst lösenord så får ni sj kommentera så kanske jag skickar de till er!

Av Diana Strandberg - 19 juli 2012 17:54

Så nu har de äntligen kommit en app till telefonen så man kan blogga normalt igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Gästbok

Glöm inte att lämna en fot i gästboken  

Benene


Ovido - Quiz & Flashcards