Alla inlägg under maj 2013

Av Diana Strandberg - 25 maj 2013 15:05

Ja å så var det lördag igen.
Igår var det läkarbesök som gick bra å sen fick jag ledigt hela dagen från jobb då det knappt fanns något att göra.
Danny å jag tog bussen ner till västra hamnen å tog en kaffe för att sen bege oss vidare mot slottsparken för att träffa Anzy å Per en stund. Det var så varmt å skönt ute å så underbart att se på dom små gulliga ankungarna som simmade omkring i dammen. Kunde inte låta bli at ta bilder eftersom det var ett ankpar som hade fyra ungar varav en som var gul å så jävla söt! När jag kom hem så hämtade jag barnen lite tidigare på dagis än vanligt! Sen gick vi hem å åt middag för att Nellie å jag skulle bara Cup Cakes till idag som vi skulle ha med oss ner till mormor. Zach fyllde 3år i onsdags så vi lovade att komma mer med cup cakesen å hans paket idag. Jag hoppas att det inte börjar regna idag som dom hade lovat dör det är ändå ganska så varmt ute även om inte solen den lyser hela tiden. Tänkte ta en sväng bort till Coop om en stund för att handla lite av det nödvändigaste som blöjor till Neyo å lite middag.
Jag slänger in lite bilder från veckan å sen så ses vi snart igen!!!

Av Diana Strandberg - 15 maj 2013 13:47

Idag så är det inte alls okej.
Känner mig väldigt nere men får bita ihop på jobb.
Eftermiddagen/kvällen igår blev inte alls som jag hade tänkt mig. Min bägare rann helt enkelt över trots att jag försökte bita ihop en sista gång.
Att jobba 8tim om dagen för att sen komma hem å behöva "jobba" där oxå har gjort mig väldigt less på min vardag även om en del av det är ett måste. Efter en dag på jobb med mycket å packa så blir man trött i skallen när man kommer hem.
Men jag fick ett anfall sen var det över.......... Nä nu e de dags för möte på jobb sen mer att plocka å packa innan denna dagen är slut.
Hörs sen igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Gästbok

Glöm inte att lämna en fot i gästboken  

Benene


Ovido - Quiz & Flashcards